top of page

Algemene voorwaarden

ALGEMEEN
1.1 NV EXPLOITATION CASINO MIDDELKERKE, met maatschappelijke zetel te 8430 Middelkerke, Leopoldlaan 115, ingeschreven bij de Kruispuntbank van Ondernemingen onder het nummer BE 0782.601.344 (hierna "Casino Middelkerke"), biedt Casino Middelkerke u de mogelijkheid om deel te nemen aan betalende casinospelen waarvoor Casino Middelkerke opereert onder de jurisdictie van de Belgische Kansspelcommissie. Bijgevolg is Casino Middelkerke onder meer onderworpen aan de Wet op de kansspelen, weddenschappen, kansspelinrichtingen en de bescherming van de spelers van 7 mei 1999, alsook aan de wettelijke bepalingen inzake het witwassen van geld, die Casino Middelkerke met de grootste zorgvuldigheid nastreeft en steeds zal naleven.

1.2 Deze algemene voorwaarden (de "Algemene Voorwaarden") zijn bedoeld om de voorwaarden te verduidelijken waaronder u toegang kunt krijgen tot de speelzaal van Casino Middelkerke (de "Speelzaal") en, indien van toepassing, kunt deelnemen aan de casinospellen die Casino Middelkerke aanbiedt in de Speelzaal (de "Spel(len)"). De Algemene Voorwaarden zijn van toepassing wanneer u de Speelzaal wilt betreden, ongeacht of u wilt deelnemen aan de Spellen.

1.3 De meest recente versie van de Algemene Voorwaarden ligt ter inzage bij de registratiebalie. U kunt hier ook op elk gewenst moment een schriftelijk exemplaar van de meest recente versie van de Algemene Voorwaarden opvragen.

1.4 Als u zich registreert, erkent u uitdrukkelijk dat u de Algemene Voorwaarden hebt gelezen en begrepen vóór de registratie. Het ondertekenen van het toegangsformulier impliceert ook dat u de Algemene Voorwaarden hebt geaccepteerd. Zonder acceptatie van de Algemene Voorwaarden kan u geen toegang worden verleend tot de Speelzaal of een lidmaatschapskaart worden verstrekt. Indien u op enig moment niet (meer) akkoord gaat met een of meerdere bepalingen van de Algemene Voorwaarden, mag u de Speelhal niet betreden.

​

REGISTRATIE
2.1 Alvorens u toegang krijgt tot de Speelhal, dient u zich te registreren als klant, ongeacht of u wel of niet aan een Spel wilt deelnemen. Dit kan bij de registratiebalie, of via voorregistratie op onze website (indien beschikbaar). Bij registratie wordt u gevraagd een geldig identiteitsbewijs te overleggen (bijv. identiteitskaart, paspoort of via Itsme indien beschikbaar).
Casino Middelkerke is wettelijk verplicht een kopie van uw identiteitsbewijs te bewaren, of anderszins uw identiteitsgegevens geldig te bewaren. U wordt gevraagd een aanvraag tot toelating in te vullen door onder meer uw naam, voornaam, adres, e-mailadres (optioneel), mobiel telefoonnummer (optioneel), geboortedatum en -plaats, nationaliteitsnummer, beroep en uw handtekening te verstrekken. Indien mogelijk gebeurt dit elektronisch, bijvoorbeeld door het inlezen van uw identiteitskaart. Indien dit niet mogelijk is (bijvoorbeeld voor informatie die niet van de ID-kaart kan worden afgelezen of informatie met betrekking tot buitenlandse spelers die geen ID-kaart hebben), dienen de (overige) gegevens in de toelatingsaanvraag handmatig te worden ingevuld. Tot slot wordt er ook een foto van u gemaakt. Voor meer informatie over hoe deze gegevens door Casino Middelkerke worden verwerkt, verwijzen wij u naar de privacyverklaring op de achterzijde van de Lidmaatschapsaanvraag.

2.2 Bij registratie beoordeelt Casino Middelkerke of u voldoet aan de toelatingsvoorwaarden genoemd in artikel 3. Indien dit het geval is, ontvangt u een lidkaart die één (1) jaar geldig is. Bij elk volgend bezoek aan de Speelzaal dient u uw lidkaart te tonen bij de ingang van de Speelzaal. Zonder uw lidkaart kunt u in principe de Speelzaal niet betreden. Indien u uw lidkaart niet bij u heeft, mag u enkel toegang krijgen tot de Speelzaal na het overleggen van een geldig identiteitsbewijs naar genoegen van Casino Middelkerke (bijvoorbeeld ID-kaart, paspoort of rijbewijs).

2.3 Elke Speler kan slechts over één (1) lidkaart beschikken. Ledenkaarten zijn persoonlijk en mogen op geen enkele manier worden overgedragen of gebruikt door een andere persoon (bijv. verkoop, verhuur, ruil, verstrekking, overdracht, enz.), zelfs niet gratis. Een speler kan maximaal 2 spelerskaarten hebben.

2.3 Na de vervaldatum van de ledenkaart wordt u bij uw volgende bezoek aan de speelhal gevraagd om het hierboven beschreven registratieproces opnieuw te doorlopen, zodat er een nieuwe ledenkaart kan worden aangemaakt.

​

TOELATINGSVOORWAARDEN
3.1 Casino Middelkerke heeft het recht om u tijdelijk of permanent de toegang tot de speelzaal en/of het casino te weigeren, ook tijdens een bezoek of op enig moment daarna, als Casino Middelkerke van mening is dat u de hieronder vermelde toelatingsvoorwaarden overtreedt. Het personeel van Casino Middelkerke beoordeelt of de toelatingsvoorwaarden zijn overtreden.

3.2 Registratievoorwaarden: U dient bij registratie altijd correcte en volledige gegevens te verstrekken. Indien u ons niet de gevraagde gegevens verstrekt, geen geldig identiteitsbewijs overlegt, het aanvraagformulier voor toelating niet ondertekent of Casino Middelkerke vermoedt dat u onjuiste gegevens heeft verstrekt, is uw registratie niet geldig en kan er geen Membership Card worden verstrekt. In dat geval zal Casino Middelkerke u ook de toegang tot de Games Room ontzeggen (tijdelijk of permanent).
3.3 EPIS-verificatie: Casino Middelkerke is wettelijk verplicht te verifiëren of uw naam voorkomt in het Excluded Person Identification System ("EPIS") van de Gaming Commission. Het EPIS-systeem dient om te voorkomen dat spelers die niet mogen deelnemen aan gokken (bijvoorbeeld vanwege professionele redenen, leeftijd, gokverslaving, vrijwillige terugtrekking, enz.) toegang krijgen tot de Games Room. Indien uw naam voorkomt in het EPIS-systeem, wordt u zonder vragen de toegang tot de Games Room ontzegd.
De EPIS-controle kan plaatsvinden door het uitlezen van uw identiteitskaart, door het uitlezen van uw lidmaatschapskaart of door het invoeren van de door u anderszins verstrekte gegevens in het relevante systeem. Indien onmiddellijke verificatie door omstandigheden niet mogelijk is (bijvoorbeeld door een storing in het verificatiesysteem van de Kansspelcommissie), kan u alsnog worden verzocht de Speelzaal te verlaten, zelfs daarna, indien blijkt dat u wel degelijk geregistreerd staat in het EPIS-systeem en u onbevoegd toegang tot de Speelzaal hebt gekregen. U hebt in dat geval geen recht om een ​​klacht in te dienen tegen Casino Middelkerke voor het verlenen van (tijdelijke) toegang tot de Speelzaal.
3.4 Veiligheid van personeel en klanten: Om de veiligheid van de klanten en het personeel van Casino Middelkerke te allen tijde te waarborgen, kan u onder meer in de volgende gevallen de toegang tot de Speelzaal worden ontzegd:
Tekenen van dronkenschap;
Valsspelen en/of oneerlijk spel, fraude of andere illegale praktijken;
Agressie jegens personeel en/of andere klanten;
Grof taalgebruik van vulgaire, obscene, bedreigende, homofobe, beledigende, seksuele, racistische, discriminerende of andere onwelvoeglijke aard;
Het veroorzaken van schade (materieel of reputatieschade);
Het storen van andere spelers van het casino, bijvoorbeeld maar niet beperkt tot spelers die om geld bedelen, het verstoren van het normale verloop van het spel, het verstoren van de concentratie, etc.;
Gedrag dat, naar de mening van het casino, in strijd is met de openbare orde of de goede zeden;
Het vermoeden van het plegen van een misdrijf, waaronder maar niet beperkt tot het witwassen van geld, het gebruiken van een gestolen bankpas of gestolen gelden, of het anderszins gebruiken van activa die niet rechtmatig aan de speler toebehoren;
Beveiligingsincidenten of -problemen die zich hebben voorgedaan bij Casino Middelkerke en/of andere Europese casino's waarbij u of iemand die direct of indirect aan u gelinkt kan zijn, betrokken is;
Het schenden van een van de bepalingen van deze Algemene Voorwaarden
Elk ander gedrag dat in strijd is met de economische, financiële, morele, reputatie- of andere belangen van Casino Middelkerke.
Indien u aan 2 of meer van de onderstaande criteria voldoet, kan u ook de toegang tot de Speelzaal worden ontzegd na overleg met een persoon met hogere autoriteit binnen Casino Middelkerke (bv. een tafelmanager of slotmanager):
Afkomstig uit een geografisch gebied waar er aanwijzingen zijn dat personen met dezelfde achtergrond een reëel risico kunnen vormen (tijdelijk of anderszins) voor Casino Middelkerke;
In geval van twijfel over uw identiteit, het niet kunnen voorleggen van aanvullende documenten die een permanente verblijfplaats en/of domicilie in België bewijzen;
Uzelf aanbieden voor registratie in een groep van meer dan 2 personen;
Uzelf aanbieden voor registratie na een vorig bezoek waarbij geen gebruik werd gemaakt van de diensten die in het casino worden aangeboden.
3.5 Problemen bij vorige bezoeken: Indien er bij vorige bezoeken problemen werden opgemerkt en/of u bij vorige bezoeken de toegang tot de Speelzaal van het Casino werd ontzegd (bv. in geval van dronkenschap), kan u bij een nieuw bezoek de toegang tot de Speelzaal worden ontzegd - tijdelijk of permanent.

3.6 Kleding- en persoonlijke spullenvoorschriften: Casino Middelkerke kan u de toegang tot de Speelhal weigeren indien u zich niet aan de dresscode houdt. Niet toegestaan ​​zijn onder andere trainingspakken, werkkleding, zwemkleding, mouwloze t-shirts, vuile kleding en/of slippers.
Op verzoek van een personeelslid van Casino Middelkerke dienen de volgende kledingstukken en/of persoonlijke spullen in de garderobe te worden achtergelaten: lange jassen, dikke winterjassen, jassen met capuchon, boodschappentassen, rugzakken, koffers en/of trolleys. Kleine handtassen en/of heuptasjes zijn eventueel toegestaan ​​in de Speelzaal, eventueel na voorafgaande inspectie van de inhoud. Weigering om een ​​van de bovengenoemde kledingstukken of items in de garderobe achter te laten, kan leiden tot weigering om de Speelhal te betreden.
3.7 Weigering om zich te onderwerpen aan metaaldetectie: Personeelsleden van Casino Middelkerke kunnen u verzoeken om vrijwillige metaaldetectie te ondergaan. Indien u weigert zich te onderwerpen aan een dergelijke metaaldetectie of indien er een positieve metaaldetectie heeft plaatsgevonden, kan u de toegang tot de Speelzaal worden ontzegd.
3.8 Indien een van de hierboven genoemde toegangsvoorwaarden naar het oordeel van Casino Middelkerke wordt overtreden, is het casino gerechtigd haar verplichtingen op te schorten, met inbegrip van maar niet beperkt tot het opschorten van de verplichting om de spelersgelden die in uw bezit zijn op het moment van weigering van uw toegang tot de Speelzaal (d.w.z. de saldi op uw virtuele spelersaccount, de chips en/of tokens in uw bezit van het casino en de afgedrukte tickets die u recht geven op een uitbetaling van het casino) om te wisselen in contanten of giraal geld. Het recht op opschorting geldt totdat u (opnieuw) aan al uw verplichtingen jegens het casino of jegens een derde partij hebt voldaan. In geval van een geschil staat het u altijd vrij om uw wettelijke rechten uit te oefenen.

​

DEELNAME AAN DE SPELEN
4.1 Na registratie wordt u de mogelijkheid geboden om toegang te krijgen tot de Speelzaal en, indien gewenst, deel te nemen aan de Spelen. U dient hierbij altijd te handelen in overeenstemming met deze Algemene Voorwaarden, de toepasselijke wetten en alle andere contractuele of andere verplichtingen die op u rusten. U draagt ​​hiervoor de volledige verantwoordelijkheid.
4.2 Aan een Spel mag alleen worden deelgenomen in overeenstemming met de Spelregels die van toepassing zijn op het Spel. Deelname aan het Spel op een andere manier wordt niet getolereerd en kan leiden tot permanente uitsluiting van de speelzaal.
4.3 De spelregels die van toepassing zijn op en de winsten die met een Spel kunnen worden gerealiseerd, worden aangegeven of uitgelegd op het betreffende Spel of kunnen op eenvoudig verzoek in het Casino worden geraadpleegd. Indien u dat wenst, kunt u altijd uitleg over uw winkansen opvragen bij het personeel van de Spelzaal. De daadwerkelijke berekening van de winsten in overeenstemming met de regels die van toepassing zijn op het Spel, heeft altijd voorrang op elke andere communicatie of titel die aan de Speler wordt verstrekt, inclusief maar niet beperkt tot bedragen die onjuist zijn vermeld op tickets die door het Spel zijn afgedrukt, onjuiste bedragen van winsten op het Spelscherm vermelden, tickets afdrukken die de Speler recht geven op winsten of op het Spelscherm melden dat de Speler heeft gewonnen terwijl de Speler volgens de regels die van toepassing zijn op het Spel geen winst heeft behaald, enz. U wordt er uitdrukkelijk op gewezen dat winsten op automatische Spellen nooit meer dan honderdduizend (EUR 100.000) kunnen bedragen. Elke communicatie, mededeling, documentatie of andere informatie die het tegendeel beweert, is ongeldig en gebaseerd op een technische fout.
4.4 Het is ten strengste verboden om door middel van een technisch (bijv. gebruik van mobiele telefoons, camera's, software, signaleringsapparatuur, enz.) of menselijk (bijv. samenspanning tussen meerdere spelers) proces de organisatie en/of het verloop van de Spellen te manipuleren of te proberen te manipuleren met als doel de resultaten of enig element dat de uitkomst van een spel kan bepalen, te wijzigen. In geval van enige vorm van bedrog of oneerlijk spel, fraude of enige andere illegale praktijk, heeft Casino Middelkerke, naar eigen goeddunken, het recht om u tijdelijk of permanent de toegang tot de Speelhal en/of het Casino te ontzeggen. Casino Middelkerke heeft ook het recht om in een dergelijk geval uw gegevens bekend te maken aan andere casino's of speelhallen of aan de Belgische Kansspelcommissie of enige andere autoriteit.

​

GARANTIES MET BETREKKING TOT DE SPELEN
5.1 U begrijpt en accepteert dat de spellen mogelijk niet beschikbaar zijn en/of dat de toegang ertoe kan worden onderbroken of opgeschort, inclusief maar niet beperkt tot gevallen van:
Het uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden;
Het updaten van hardware of software;
Het uitvoeren van reparaties van allerlei aard;
Onbeschikbaarheid of onderbezetting van personeel;
Technische, elektronische of andere storingen die de soepele werking en/of juiste werking van een of meer spellen in gevaar zouden brengen;
Defecten in hardware of software;
Routeringsproblemen;
De gevolgen van een virus, malware, programmeerfout, onregelmatigheid of technisch defect;
Elk technisch, hardware- of softwaregerelateerd defect van welke aard dan ook dat deelname aan een van de spellen verstoort of beperkt.
5.2 Casino Middelkerke betrekt de spellen van derden en is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten die in de spellen kunnen optreden. Dit betekent dat u begrijpt en accepteert dat het Casino niet kan garanderen dat de spellen foutloos zijn. Het is altijd mogelijk dat de Games technische fouten, softwarefouten, bugs, virussen, malware en andere fouten bevatten.

5.3 Uit het voorgaande volgt dat Casino Middelkerke geen garantie geeft met betrekking tot de beschikbaarheid en/of inhoud van de Games. Casino Middelkerke zal ernaar streven om ervoor te zorgen dat eventuele onbeschikbaarheid en/of fouten in de Games zo snel mogelijk worden verholpen, maar is op geen enkele wijze aansprakelijk voor eventuele schade die daaruit voortvloeit. Het Casino komt zijn verplichtingen na als een normale, zorgvuldige en ijverige exploitant in de casinosector en alle verbintenissen die het Casino in dit verband aangaat, moeten worden beschouwd als middelenverbintenissen (en niet als resultaatverbintenissen).

 

ILLEGALE HERKOMST VAN GELD
6.1 U verklaart en garandeert aan Casino Middelkerke (en vrijwaart Casino Middelkerke volledig voor alle schade die daaruit voortvloeit) dat de gelden die u gebruikt om deel te nemen aan de Games niet afkomstig zijn van illegale activiteiten. U verbindt zich er ook toe de Games niet te gebruiken om deel te nemen aan ongeoorloofde of frauduleuze praktijken of om verboden transacties uit te voeren (inclusief het witwassen van geld, het gebruiken van een gestolen bankpas of fondsen, of anderszins het gebruiken van fondsen die niet rechtmatig aan u toebehoren).
6.2 In het geval dat het Casino vaststelt of vermoedt dat u schuldig bent aan een praktijk zoals beschreven in clausule 6.1 of een soortgelijke activiteit, heeft Casino Middelkerke het recht om:
U onmiddellijk de toegang tot de Games Room en/of het Casino te ontzeggen, tijdelijk of permanent;
Zijn verplichtingen op te schorten op de wijze zoals beschreven in artikel 3.8 van deze Algemene Voorwaarden;
Deze informatie (inclusief uw identiteit) doorgeven aan de relevante overheids- en/of gerechtelijke autoriteiten (inclusief maar niet beperkt tot de Belgische Kansspelcommissie), banken, aanbieders van debetkaarten en elektronische betaalmiddelen, of andere financiële instellingen en/of aan elke persoon of entiteit die wettelijk recht heeft op dergelijke informatie of waarmee het casino een overeenkomst heeft om dergelijke informatie door te geven;
Om alle nodige juridische stappen te ondernemen.

​

INTELLECTUELE RECHTEN
7.1 De intellectuele en industriële eigendomsrechten met betrekking tot tekeningen, modellen, literaire werken en/of documenten (opgeslagen op een duurzame manier of in machinetaal), rapporten, software en databases, evenals de methoden, knowhow, concepten en andere ontwikkelingen waarvan het casino de eigenaar of licentiehouder is, blijven eigendom van het casino als eigenaar of licentiehouder.
7.2 Het casino verleent de Speler geen enkel exploitatierecht om de casinomaterialen op een andere manier te gebruiken, reproduceren, distribueren of gebruiken dan toegestaan ​​onder deze algemene voorwaarden.
7.3 Het is uitdrukkelijk verboden om beeld-, geluids- of andere opnames te maken van de speelzaal, het casinomateriaal, de spelers, het casinopersoneel of andere zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van het casino.


VERWERKING VAN PERSOONSGEGEVENS
8.1 Bij het uitvoeren van haar diensten aan u verzamelt en verwerkt Casino Middelkerke bepaalde gegevens van u die als persoonsgegevens kunnen worden beschouwd. Casino Middelkerke doet dit in haar hoedanigheid van verwerkingsverantwoordelijke.
8.2 Bij het verwerken van uw persoonsgegevens handelt Casino Middelkerke altijd in overeenstemming met de wettelijke bepalingen die van toepassing zijn op de bescherming van uw persoonsgegevens, waaronder maar niet beperkt tot de bepalingen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming.
8.3 Voor meer informatie over hoe Casino Middelkerke uw persoonsgegevens verwerkt, verwijzen wij u naar de privacyverklaring die u op de achterkant van het aanmeldingsformulier kunt vinden. U kunt ook altijd een schriftelijk exemplaar van de meest recente versie van deze privacyverklaring opvragen bij de registratiebalie.

​

AANSPRAKELIJKHEID
9.1 Voor zover maximaal toegestaan ​​onder toepasselijk recht, is de totale cumulatieve aansprakelijkheid van Casino Middelkerke met betrekking tot haar diensten aan u, inclusief maar niet beperkt tot enige contractuele en/of extracontractuele aansprakelijkheid of anderszins, beperkt tot een bedrag van EUR 100.000.
9.2 Casino Middelkerke is onder geen enkele omstandigheid aansprakelijk voor enige indirecte of onvoorzienbare schade of verlies, inclusief maar niet beperkt tot verlies van kansen, verlies van winst, verlies van tijd, verlies van cliënteel, verlies van inkomsten, verlies van gegevens, toename van overheadkosten, claims van derden, reputatieschade en/of personeelskosten.
9.3 Onverminderd de bepalingen in de spelregels die van toepassing zijn op het Spel, is Casino Middelkerke, voor zover toegestaan ​​door toepasselijk recht, niet aansprakelijk voor fouten die optreden tijdens de uitvoering van een Spel, inclusief maar niet beperkt tot een fout tijdens het delen van speelkaarten of vals spelen door een dealer die in dienst is van het casino. U begrijpt en accepteert dat fouten in de uitvoering van het spel op elk moment kunnen voorkomen en slechts als een kleine fout worden beschouwd. Bovendien is Casino Middelkerke niet verantwoordelijk voor producten en/of diensten van derden die naar verluidt in het casino worden aangeboden.
9.4 Casino Middelkerke is niet aansprakelijk voor enig verlies of schade die u lijdt als direct of indirect gevolg van het feit dat haar diensten worden verhinderd, belemmerd of vertraagd door omstandigheden of gebeurtenissen die buiten de controle van Casino Middelkerke liggen of waarover Casino Middelkerke geen redelijke controle heeft, zoals maar niet beperkt tot stakingen, uitsluitingen, arbeidsconflicten, storingen van installaties of machines, problemen van leveranciers, enz.
9.5 Om Casino Middelkerke redelijkerwijs in staat te stellen het nodige elektronische bewijs te verzamelen in geval van geschillen, moet elke claim tegen het casino worden ingediend binnen een periode van 30 (dertig) kalenderdagen vanaf het moment dat de oorzaak van de actie is ontstaan.

​

WIJZIGING
Casino Middelkerke behoudt zich het recht voor om deze Algemene Voorwaarden, inclusief de toegangsvoorwaarden, eenzijdig te wijzigen zonder voorafgaande kennisgeving. De wijzigingen zullen, indien van toepassing, onmiddellijk van toepassing zijn na verspreiding van de nieuwe bepalingen, die vrij ter inzage zullen liggen bij de ingang van de Speelzaal.

​

BEWIJS
Casino Middelkerke kan, in geval van een geschil, bewijs leveren via de computersystemen en bestanden waarover het beschikt. Het Casino maakt gebruik van industrieconforme informaticasystemen die onder redelijke veilige en betrouwbare omstandigheden worden bewaard, zodat deze, behoudens tegenbewijs, kunnen worden beschouwd als bewijs van transacties die door de Speler op de machines zijn verricht. Bijgevolg wordt overeengekomen dat, behalve in geval van kennelijke fout, het casino mag vertrouwen op de programma's, gegevens, bestanden en andere elementen (zoals vervolgrapporten of andere) die door het casino indirect of direct zijn opgesteld, ontvangen of bewaard en met name in zijn informaticasystemen in actie, elk feit of elke omissie, en dat deze elementen ook toelaatbaar zullen zijn in elke geschillenprocedure, behoudens tegenbewijs.

​

VERANTWOORD SPELEN
12.1 Deelname aan de Spelen is altijd op eigen risico. Casino Middelkerke adviseert u echter om met mate te spelen. U wordt erop gewezen dat het verlengen van de speelduur of het verhogen van de speelfrequentie voor sommige personen verslavend kan zijn of kan leiden tot een zekere psychologische kwetsbaarheid.
12.2 U dient te weten dat verslaving ontstaat door ongepast, aanhoudend en herhaald gebruik van het spel. Het plezier van het spel verandert in een dwingende behoefte om te spelen en dit kan ernstige gevolgen hebben, zowel voor de gebruiker als voor de mensen om hem heen.
12.3 U kunt op elk moment het advies inwinnen van Casino Middelkerke, dat strijdt tegen pathologisch en overmatig spelen, om alle risico's van afhankelijkheid te voorkomen. U kunt zich ook registreren in het EPIS-systeem van de Kansspelcommissie, een vrijwillige uitsluiting overeenkomen met het casino en/of hulp zoeken bij organisaties die gespecialiseerd zijn in de strijd tegen verslaving. Folders van de Kansspelcommissie met alle nodige uitleg over maatregelen die u kunt nemen in geval van gokverslaving, zijn te vinden bij onze registratiebalie.
12.4 U wordt geïnformeerd dat, zodra de registratie is verwerkt in het EPIS-systeem van de Kansspelcommissie, u de toegang tot de Speelzaal wordt ontzegd en, indien van toepassing, uw resterende saldo wordt terugbetaald. Mocht blijken dat u, ondanks dat u in het EPIS-systeem bent opgenomen, op enigerlei wijze toegang tot de Speelzaal hebt verleend, dan zal Casino Middelkerke u onmiddellijk de toegang tot de Speelzaal ontzeggen en haar verplichtingen opschorten op de wijze zoals beschreven in artikel 3.8. Bovendien kan het Casino in dit geval contact opnemen met de bevoegde autoriteiten.

​

NIET-GELDIGHEID VAN CLAUSULES
Mochten een of meer bepalingen van deze Algemene Voorwaarden om welke reden dan ook ongeldig of niet-afdwingbaar worden bevonden, dan dienen de betreffende bepaling(en) voor zover mogelijk te worden gewijzigd in de zin dat ze wel geldig of afdwingbaar zouden zijn. Mochten een of meer bepalingen van deze Algemene Voorwaarden ongeldig of niet-afdwingbaar worden verklaard, dan heeft dit op geen enkele wijze invloed op de kracht en reikwijdte van de overige bepalingen van deze Algemene Voorwaarden.
​
CONTACT
Voor verdere vragen of opmerkingen kunt u tijdens kantooruren bellen naar 059/70.51.11. Schriftelijke vragen kunt u sturen naar Exploitatie Casino Middelkerke NV, Leopoldlaan 115, 8430 Middelkerke, of naar het volgende e-mailadres: marketing@belcasinos.com
​
TOEPASSELIJK RECHT EN BEVOEGDE RECHTBANKEN
15.1 Deze Algemene Voorwaarden worden uitsluitend beheerst door en geïnterpreteerd in overeenstemming met het Belgische recht.
15.2 Elk geschil met betrekking tot de geldigheid, interpretatie en/of uitvoering van deze Algemene Voorwaarden wordt definitief beslecht door de bevoegde rechtbanken van Brugge.
​
TAAL
16.1 Deze Algemene Voorwaarden zijn beschikbaar in het Nederlands, Frans, Duits en Engels.
16.2 Ondanks de zorg die aan de vertaling ervan wordt besteed, prevaleert de Nederlandse versie in elke discussie of geschil met betrekking tot de interpretatie en/of inhoud van bepaalde bepalingen van deze Algemene Voorwaarden.​​​

bottom of page